اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۸۸۶

ویسی: برگزاری دربی کرمان بدون تماشاگر حرفه‌ای نیست

ویسی: برگزاری دربی کرمان بدون تماشاگر حرفه‌ای نیست
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچون دیگر عوامل این باشگاه تأکید کرد که برگزاری دربی کرمان بدون تماشاگر حرفه‌ای نیست.
۲۳:۰۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

عبدالله ویسی پس از پیروزی 4 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل نساجی در نشست خبری، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بهتر از آن ادامه هم دادیم. در 10 دقیقه پایانی نیمه اول بازی را از دست دادیم و نزدیک بود گل هم دریافت کنیم. از فرزین گروسیان تشکر ویژه می‌کنم که ما را در بازی نگه داشت. ‌نیمه دوم متفاوت بود و برای بردن در تمام نقاط زمین بازی کردیم. درک بچه‌های ما از این بازی خیلی بالا بود و خوشبختانه با حمایت هواداران‌مان توانستیم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزنیم که امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: باز هم مانند بازی قبلی مقابل مس کرمان می‌گویم فقط باید امشب شادی کنیم و جای شادی نداریم. بسیار به هواداران بدهکار هستیم و یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را دادیم و باید به سراغ بازی بعدی مقابل استقلال در تهران برویم. از نظر روانشناسی، تیمی از بین رفته بودیم و همه مجموعه کمک کردند تا تیم برگشت و اکنون در بازی‌ها این‌چنین نتیجه می‌گیریم. باید مردم خوشحال شوند و امروز با حمایت آنها و بازی خوب بازیکنان‌مان به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: استقلال تیم شایسته‌ای است و‌ همه تلاش خود را مقابل آنها خواهیم کرد.

ویسی در واکنش به برخی نگرانی‌ها نسبت به دربی فردای کرمان، خاطرنشان کرد: مس رفسنجان با همه وجود بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد. هیچگونه شک و شبهه‌ای وجود ندارد، ولی انجام‌ بازی بدون تماشاگر اقدامی حرفه‌ای نیست.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین